Midsommar

Underbara midsommartid
synd bara på alla dessa förbannade MYGGOR!
Jag vet att man inte ska klaga, det finns ställen som har det värre - visst.Men jag valde inte att bo där
av en anledning!!!

Mysigt hade vi det i alla fall ända fram till småtimmarna
Massor av mat
fika
dricka
lekar
och framförallt - trevligt sällskap

Underbart med systrar och deras familjer som orkar umgås med oss
och roligt att ungarna vill vara med!

Tack alla för en riktigt trevlig dag-kväll-natt!

Midsommardagens morgon vaknade jag först och rätt tidigt (förhållandevis) men kände att  det var så dött uppe så jag bestämde mig för att lägga mig igen...
då ringde det på dörren och Pim kikade in ;)

Micke, Madde, Pim och David är det ju inte direkt vanligt att man får besök av så det var trevligt.
Det blev fika å bad inna de tyckte det var dags att åka hemåt.

Sedan tog vi oss en middagslur innan det var dags att fixa iordning resterna.
Ingmarie och Stig, Peter och Sara, Max, Maria, Rasmus, Micke, Hasse och jag käkade och det är fortfarande mat kvar ;)

Nog om mitt tjatter och till lite av bilderna från helgen...


Midsommarstångsbygge

Mest Bella som höll på ;)

Men till slut - efter Britt-Inger och mammas enträgna arbete efter att Maria och Karin hade tröttnat så står resultatet klart



Avslutar med denna underbara bild

Glad sommar på er alla




Vänskap är en källa till glädje...
utan vänner blir till och med roliga saker tråkiga.

"Stanna" är det mest underbara ord en vän kan säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0