Ny dag

Japp, med de trista sakerna avklarade!
(tvätt, disk å dammsugning)
Nu ska jag till Sandviken med mina ungar - Maria ska städa och Rasmus o Mattias ska på banken.
Själv ska jag träffa käraste Nettan!

Kul och spännande...

Sedan ska jag till Valbo med ungdomarna...
Nu bjussar jag på ett citat - blev lite si o så med det, men här kommer ett i alla fall...

Riktiga vänner låtsas inte om dina misslyckanden och tolererar dina framgångar...

mmm klokt sagt!

Träffade ett par igår som jag skänker all kärlek till!

Allt går, men vissa saker ska man bara inte behöva vara med om!

Du finns i vinden, som smeker vår kind
Du finns i solen, som värmer vårt skinn
Du finns i regnet, som faller som tårar
Du finns alltid hos oss
Vi ska alltid bära dig i våra hjärtan
och en dag ska vi minnas dig
med glädje istället för tårar
(Lånad på hemsidan www.vimil.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0