nytt...

Ny vecka och nya matcher!!!

Första idag, Damlagett åkte till Gävle - Träffen, för att möta IK Sätra.
En trevlig kväll som bjöd på en del, framförallt en oavgjord match.
Fint väder och trevligt sällskap, vad mer kan man begära?

Jag hade bästaste Martin med mig - en av mina inspirationskällor. Jag hoppas att allt går bra för den unge mannen och att han funderar över de förmågor som faktiskt finns hos honom bara han vill plocka fram dem.

Sedan var Mattias, Rasmus, Maria och Ella med i min bil och det är trevligt att åka med full bil när man ska på match och hejja fram ett av sina favvolag!

I morgon åker vi tillbaka och kollar på Herrarna när de ska möta Sjötull.

Torsdag är det hemmamatch - Utvecklingslaget tar sig an Hille.
Fredag och lördag spelar Maria i Gävle, först mot GIF FF och sedan mot IK Huge.

På söndag ska jag till Sandviken och kika på korpmatch och sedan börjar veckan om med DIV 4 match..

Nog om detta... jag bjussar på lite kort från matchen och lite annat smått och gott...

Ett Lejon i köket ;)


När man inser sina förmågor och förstår att de finns, försök plocka fram dem och använd dem.
Det kan behövas en del obekväma beslut på vägen, men vågar du chansa på att gena den enkla vägen?
Den kan visa sig vara ännu snårigare...

Kram till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0