över - slut - ett minne blott!!!

Japp så är det
Skolan är avklarad och jag är STOLT!
Men jag e lite ledsen för att Mia missade detta en sista gång
därför lägger jag upp lite bilder på vägen till
och så alla våningar ;)
Lite smått å gott...
1. det är ganska fint och relativt lugnt i Stockholm...eller
min middag i dag
Sen kan man undra hur man tänkte med min bokning kontra vart jag placerades på hotellet...
Detta är min bokningsbekräftelse:

HotellScandic Sergel PlazaBrunkebergstorg 9, Box 16411Stockholm103 27Sverige

Ankomstdag31 maj 2010Avresedag3 juni 2010Antal nätter3Antal vuxna1

Antal rum1Antal barn0

RumstypRoom

 

Dina speciella önskemål
Högt upp i hotellet
Nära hissen
Icke rökare

Då kan man undra hur jag kunde hamna i sista rummet i korridoren på första våningen?

från hissen är det 122 steg i denna korridor:

sedan är det 75 till i denna

och här LÄNGST in bor jag!!!

Men men

Man kan ju inte lyckas jämt eller vad säger ni?

 

Nu ska jag sussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0