skönt

med sommarlov - men det finns en som jag känner som kan konsten att fylla sina dagar till bredden...det liksom bara blir så.

 

Idag har Mia och jag lagt sista fingret på vår uppsats och skickat den till examinatorn.

Jag har besiktat bilen och anmält mig på arbetsförmedlingen.

Underbara toppen-Nettan har hjälpt mig att fixa en bra jobbansökan till "mitt" jobb (skickas i morron).

Och jag har dessutom hunnit sett en fotbollsmatch!
Dessvärre en mindre bra sådan, men ändå - jag börjar få balans i mitt fotbollsbehov ;)

Just nu håller jag på koka potatis så mina män ska ha något att stoppa i matlådan till i morgon, men det känns just nu som om Rasmus blir hemma. Han har tokont i halsen...

Jag ska försöka mej på att få ut lite kort nu från vår toppenresa som vi gjorde i helgen

Tallinn
tillsammans med toppensällskap blev det en mycket minnesvärd resa. Soligt, avslappnat och trevligt.



hmmm solen är riktigt brännande!


Har också hunnit med att fira Max 1 år!!!

Jag har varit på korpmatch i regnvädret!
ovan kan ni se publiken som trotsade regnet ;)


Sedan var det dags för tjejmatch på eftermiddagen...då hade regnet gett med sig i alla fall...

Kvällens match va som sagt inte så bra, men jag tog en del bilder i alla fall




Nu ska jag sussa har en fulltecknad agenda i morron också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0