sommar...

...och sol.
Å vet ni?
Idag har faktiskt till och med jag legat å pressat ett par timmar i solen.

Sedan har jag - istället för att städa som jag så väl behöver - letat efter ett presentkort till underverket.
Jag antar att många vet att när man desperat letar efter något så går man fram som en bulldozer
med resultatet att det ser för jä....t ut där man gått fram.

MEN JAG HITTADE DET I ALLA FALL!

Nu ska jag lyxa till det i morron...

idag har det i alla fall varit fotbollsfritt, och jag tror att vi alla behöver en ledig dag.
I morron är det i alla fall dax igen och då Maria. De ska möta Valbo hemma.

Sedan är det Herr-A på torsdag mot SAIK hemma, med lite festligheter på IP.
Ta chansen och kom ner då och hejja fram våra boys!
De kan behöva mycket stöd nu.

Jag önskar lagen lycka till och hoppas verkligen på ett par trevliga kvällar på IP inför midsommar
oavsett resultat


Vad som är viktigt…
är inte vilken slags bil du kör
utan hur många människor du ger lift 

Vad som är viktigt…
är inte storleken på ditt hus
utan hur många människor du välkomnar i ditt hus 

Vad som är viktigt…
är inte din sociala status
utan att du lever ditt liv med kvalitet 

Vad som är viktigt…
är inte vad du äger
utan snarare vad du ger

Vad som är viktigt…
är inte hur många vänner du har
utan snarare för hur många du är en vän 

Vad som är viktigt…
är inte hur mycket övertid du jobbar
utan om du jobbar övertid för dina nära och kära 

Vad som är viktigt…
är inte om du bor i ett fint bostadsområde
utan hur väl du behandlar din granne 

- FÖRFATTARE OKÄND -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0