SYV examen vt 2010

Vilken dag detta har varit!

EXAMENSDAG!!!
Filosofie kandidatexamen i pedagogik intriktning mot karriärutveckling och yrkesexamen studie- och yrkesvägledare.
 

Först sov jag länge, sedan åkte jag till Konradsberg för att luncha med en del av de kursare som jag tampats med i tre år. Därefter träffades vi i Amelinsalen – där allt startade! För att avsluta det hela.

De lärare som vi har haft under hela tiden – eller de flesta i alla fall – var där och ”spexade” lite innan vi fick gå fram och få kuvertet med våra betyg samt en ros. Det blev lite kramkalas innan vi lämnade detta place för sista gången.

Jag, Therese och Katarina åkte iväg till Skanstull och letade på den restaurang som vi bokat bord på. Svårt att välja mat, men till slut kom den i alla fall in och den var god och det var MYCKET! När vi va mätta såg man knappt att man hade tagit nåt.

Sedan tog vi en promenad till T-banan och delade på oss – för sista gången här i Stockholm i alla fall.

Nu sitter jag på hotellet å bara njuuuuter av att det är klart, att jag är färdig, att jag klarade det och att nu är jag nåt – inte bara bagare ;)

Men det fattas något här – i massor, hon skulle ha varit här och delat detta med mig!

Dessa kort är i alla fall tillägnad henne, så hon får vara med om allt ”sista” som jag har varit med om idag…


Are you going to miss it???


Det här gick du miste om Mia, men jag hittar dit nu så vi kan ta det nån gång ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS!!!



Så du är inte bara bagare nu, du är nåt riktigt också menar du ;o)



Jag var ju bara servitris innan, blev sedan logistiker...visst är det kul att man kan byta spår så drastiskt..



Har du fått nåt jobb ännu då?



Ha det bra nu//Maria

2010-06-03 @ 14:01:40
URL: http://kicken-08.bloggplatsen.se/
Postat av: Ingmarie

Grattis! Hoppas ni får trevligt på resan också!

Kramar från mig

2010-06-03 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0