Tänk...

vad fort dagarna går!
Jag har inte bloggat på två!, men här kommer ett inlägg nu då ;)

Bägge mina barn har nu sommarlov och har avslutat dessa läsår med alldeles strålande betyg!
Duktiga barn! ;)

Jag har sökt ett par jobb och hoppas få reda på lite om läget på de under nästa vecka...

Som vanligt har underbara lärarna strulat till det för sig/oss - ingen vet vad vi ska göra med de "färdiga" uppsatserna och hur vi ska publicera dem eller när vi får betyg så vi kan ta ut vårt examensbevis!

Men men - till något mycket roligare!!!
Dagens match på IP...

Seger 8-5
fatta vilka siffror! rena rama bandysiffrorna.

Dessutom vände de ett underläge 0-3 till dessa magiska siffror
och Nisse tog Mathias löfte och fixade fyra mål ;)

Så kan det vara.
Har precis kommit ner från Rasmus där jag spelat kort med Johanna  och Lustig, Kim och Rasmus... Men som vanligt gick det på skit :(

Kort får ni inga idag, men jag vill tillägna mina allra bästa vänner dessa ord...

En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en

- F.W. HUBBARD -

 I första hand Hillevi
men ni andra kan ta åt er också - ni vet vilka ni är ;)

I helgen blir det loppis för hela slanten!
Kram och sov sött


Kommentarer
Postat av: Taraldemma

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-12-07 @ 07:55:27
URL: http://taraldemma.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0