trist å tråkigt

Ingen bra dag idag alls!
I synnerhet om man spelar fotboll i Årsunda IF.

Ett damlag som spelar hemma och ett herrlag som spelar borta samtidigt.
Inte så roligt att inte kunna se bägge matcherna!

Fast med facit i hand kanske det räckte med att se en.

Vart tog spelglädjen vägen? och vart är samspelet?
attityden tar över och det känns som om man inte vill spela ihop som ett lag.

Sorgligt nog blev det förlust för båda lagen.

Men det är så - kan man inte göra mål kan man inte vinna
as simple as that

I morron ska jag göra en liten utflykt i Rasmus bil.
Skjutsa tjejerna till Gävle och så ska jag passa på att köpa tejp åt Rasmus.
sedan måste jag väl förmodligen köpa lite mat innan jag åker hemåt igen för möte och förberedelser.

Nu är det hög tid att sussa
och glömma den här dagen.

I morgon är en annan dag - till dess, något att tänka på;

Attitydstegen

110% - jag gjorde mer än vad man kunnat förvänta sig
100% - jag gjorde det
99% - ingenting kan stoppa mig
90% - jag kommer att göra det
80% - jag kan
70% - jag tror jag kan
60% - jag skulle kunna
50% - jag tror att jag skulle kunna
40% - jag önskar att jag skulle kunna
30% - jag ska tänka på det
20% - jag vet inte hur
10% - jag kan inte
0% - jag vill inte

 

- FÖRFATTARE OKÄND -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0