vad händer?

Jag brukar väl inte sitta i solen å pressa?
träning inför vad som komma skall kanske?

Nåja, jag ser ut som en kokt kräfta å de e ju i och för sig inte speciellt snyggt!

Idag har jag fått en del avbockat på min "måste göra-lista" och i morron blir det lite till.
Skönt...

Har även målat vindskivor idag - inte det roligaste att måla, men det måste göras.
Nu ska jag göra nåt ännu tråkigare - betala räkningar!
Men även det något som måste göras.

Har uppdaterat hemsidan med lite nya bilder och lite "skitsnack" om matcherna, publiken och laget.

Jag fortsätter här - med bilder i alla fall ;)







Kommentarer
Postat av: Didrikmonika

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-07-18 @ 08:26:31
URL: http://didrikmonika.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0