fjälluft

gör en slö, glad och upprymd ;)
Trots att jag suttit och pluggat varje dag sedan vi kom hit så har jag varje dag tagit en "rejäl" (i mina ögon sett) promenad.
Jag har precis nu kommit tillbaka efter 45 minuters kryssande mellan alla fina hus och tomter som finns här i Hållan. Vägarna slingrar sig hit och dit och har sugande uppförsbackar - inga tvära, men låååånga...

det är inte så himlans mycket att fota på men en å annan "stuga" fångades in på bild...

Sedan måste jag tacka alla underbara människor som grattade mig igår. Jag hade över sjuttio grattishälsningar på FB och 25-30 sms + ni som ringde!!!

Dessutom fick jag ett par presenter som inte går av för hackor ;)

Nu ska jag packa ihop mina böcker innan jag duschar å röjer lite i stugan för att sedan sätta mej å njuta av solen (i skuggan förstås) med en kopp med något gott i

Kramar till Er alla

Från backen den 5:e mars





Från samkvämet i "storstugan"

en del kikar på film via datorn... (INTE Rasmus ;) de e Stoffe ;))

...medan resten kollar på TV

Från min promenad den 6 mars




Gårdagens lek i snön vid stugan



Slutligen mina presenter

Från mina döttrar

Från Kecke o Regga
(dock saknas trisslotterna och en hel del godis ;))

Dessutom avnjöts en alldeles tokbra middag tillsammans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0