Fy på mej

Jaa jag har varit totalt urkass på att uppdatera här några dagar...

Jaa jag har tagit på mig alldeles för mycket känns det som - speciellt som jag inte vet något om det jag ska skriva om...trots att man tycker att man vigt sitt liv åt ÅIF fotboll så vet jag INGENTING längre bort än 3-4 år.

nåja, besvikelsens bitterhet är något man får svälja och se framåt mot sötdagar...

i dag måste bilderna vara klar, på torsdag måste jag senast skicka texten - SEN ÄR DET KLART!

Sedan är det festen i helgen som ska planeras klart, fast det är nog ganska klart, men man måste ju se att allt funkar och att allt är som det ska också...

Tyvärr blev det ett bortfall som jag inte räknat med, men så e de.
Lagen är nu justerade och tävlingen är testad och klar.

nu hinner jag inte skriva mer men delar med mig av lite kort
Bullbak av Maria *2


4 coola brudar som ska på skoterutflykt ;)

Pga detta j***a bredband, adsl eller va det heter är sååååå kasst just nu
så det blir bara två bilder...
Har inte tid att vänta...

Tid, tid tid...*suck*


Kommentarer
Postat av: ingmarie

vad blev det för bortfall?

2010-03-21 @ 18:18:50
Postat av: malin

förlåt... hoppas att alla får riktigt roligt... kram

2010-03-21 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0