lördag - hela veckan?

önskar att det kom en sådan vecka - seriöst!
Den här veckan har varit ett riktigt eldprov för mig - men jag överlevde..
Jag är dödstrött i både kropp och själ, men det går nog över - så småningom.

Nästa vecka har jag en hel del inplanerat också...
måndag - sitta med de individuella inlämningsuppgifterna samt försöka få ihop "mitt" alster till ÅIF´s jubileum samt till fotbollens blad - en planering
tisdag - Hillevi på förmiddagen (om hon har tid med mig ?) klipptider på em
onsdag - PLUGGA hela dagen hos Mia
torsdag - plugga lite till, handla, baka, göra smörgåstårta
fredag - begravning på förmiddagen

Till detta kommer skjutsar till träning, min egen träning - ja ni läste rätt, men det är inte så avancerat ÄN ;)

Men denna vecka är ju inte slut ännu, har jobbat idag och ska jobba i morron
vilket resulterar i en missad träningsmatch (ÅIF fotboll H)
Men Marias match ska jag i alla fall hinna se största delen av...

Sedan kommer det nog några tårtasugna vänner på kvällen...
ska bli ett trevligt sätt att avsluta denna "skitvecka" på...

nu melodifestivalen...

Heja ???? ja vem?
Andreas, Eric, Ola?
Tja, vi får se...de blir som de blir - jag röstar inte


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag har alltid tid för dig.Du är så välkommen. Jag ser fram mot att träffas. Det var längesen. Kram Hillevi

2010-03-14 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0