one more time

back to "fjollträsk"...

Denna gång har vi verkligen lyckats hitta Stockholms "ände" haha
Vi höll inte på att hitta något boende för denna sthlms-period vilket resulterade i att vi hamnade i Täby.
TÄBY! hallå
hotellet ligger i ett INDUSTRIOMRÅDE!!!!
det är hur långt som helst till ALLT haha...
Kan säga att jag hade nästan 12000 steg igår bara på att ta mig till och från hotellet och skolan
Det säger kanske lite om hur lååååångt bort detta boende ligger ;)

MEn men, igår åt vi på hotellet
DYRT, ja det dyraste jag någonsin ätit tror jag
i alla fall procentuellt till vad vi fick.

Nu ska vi iväg till skolan och bli opponerad på fm
och opponera på em.

Bilder å mer kommer i kväll, tror jag orar mer då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0