tokig!

Kan ingen ta och bomba X-trafik och ta över?
Sätt in personal som passar på alla platser - både som chaufförer, administrativ personal och telefonister.

Jävla nördar som jobbar där nu i alla fall!

Idag har vi haft handledarsamtal inför uppsatsplanens inlämnande...
Det gick rätt bra, bara sådant som vi visste att vi skulle få påbackning på eftersom vi inte hunnit fixa det...
I morron ska den "j...a" skiten vara klar och på måndag ska den vara inlämnad.

Sedan tar vi tag i littsem. A och B + de individuella innan vi ska läsa någons u-plan för opponering

Känns liiiiite kort om tid men men, det ska väl gå.

jag ska ha ett BH-party här nån gång i framtiden
hör av er om ni är intresserade så jag vet om det ens är idé att ha nåt...

skynda ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill absolut kommma på en bhvisning igen..behöver fylla på nya.

Men boka gärna in i slutet av veckan eller helg. jag jobbar som mest mån-tors ojämna veckor då micke jobbar förm. jämna veckor har micke eftermiddag och då jobbar jag inga kvällar men kan fixa barnvakt.

hoppas det blir någon gång jag kan =)) kram

2010-03-11 @ 08:06:46
Postat av: Regina

Jag kommer gärna på partyt, kan behöva förnya lite.

Kram

2010-03-11 @ 10:44:49
Postat av: Karin..

JA nu på en gång..! (: Jag är i akut behov av nya bh:ar.. d:

2010-03-11 @ 21:58:06
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jag gick oxå när jag va 9 mån.. o lillebrorsan när han va 8 :D

2010-03-11 @ 23:31:46
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0