uppsats och bingo

japp - det är vad som fyllt min torsdag...
Mia kom hit mitt i röran med borrning å sånt
sedan satt vi här å kämpade med uppsatsplanen och jag tror faktiskt att vi fått den klar nu.

Sedan va det bara att kasta om kläder å dra ner till IP för att jobba
både Maria och jag har varit där idag...

Sedan har jag börjat lyssna på en bok också
 

Matt hamnade på fel plats vid fel tillfälle. Han försökte avstyra ett slagsmål men blev själv dömd för dråp. Nio år efter avtjänat straff börjar livet se ljust ut. Matt väntar barn med sin stora kärlek, Olivia, och yrkeslivet är på topp. Men så blir han förföljd av en okänd man och får ett underligt videosamtal på sin mobil. Skärmen visar en suddig bild av hans fru Olivia och en man. I ett slag rämnar hans värld.
    En nunna hittas mördad och när den mystiske förföljaren också påträffas död riktas misstankarna mot Matt, den f.d. fängelsekunden. Mordutredare Loren Muse tar sig an fallet som blir komplicerat och FBI kopplas in. Men FBI-agenternas underliga beteende gör henne misstänksam. Är de där för att hjälpa eller för att vilseleda? 
    Matt konfronterar Olivia och det han får veta chockar honom. Ett dödshot vilar över Olivia, och Matts motvilja mot polisen lämnar dem att ensamma trotsa faran för att tillsammans rädda familjens framtid.
    Den oskyldige är en nervkittlande berättelse om hur livet i ett fasansfullt ögonblick kan förvandlas till en mardröm. Men också om hur man kan komma tillbaka och skapa ett nytt, bättre liv. Återigen bjuder Harlan Coben på en hisnande skräckfärd som är omöjlig att hoppa av förrän man har nått det oväntade slutet.


- mest för att få annat i skallen än samhällsvetenskaplig teori, forskningstermer och begrepp ;)

Nu är det "bara" individuella inlämningar av två olika böcker - varav en engelsk facklitteratur för kvalitativ metod i forsknigssammanhang - och "kunskapsresan"...

Det är grekiska för mig så jag kan tänka mej att ni ser det som Latin eller nåt sådant...

Har i alla fall idag fått ett gott skratt...
Den lilla sötnosen Max har börjat gå...han är bara sååååå söt!!!
kika in på Saras blogg och titta.
Man skulle kunna äta upp honom haha

nu ska jag i alla fall sussa...jobbig dag i morron ;)
(man blir ju så gammal)
Sov sött


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gratta Rasmus ifrån oss på hans 18 årsdag. kram

2010-03-12 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0