vilken toppendag

eller inte...eller hyffsad ;)

Vi har ju kommit till Funäsdalen nu och myyyyser i en stuga.
Hasse, Maria, Clara och jag bor tillsammans i en liten mysinredd stuga medan våra medresenärer bor i ett stor mysinrett hus.

H, M o C har varit till backen idag och åkt medan jag suttit kvar å myst med alla mina böcker och pluggat...

Idag i stugan

Hemma hos Mia häromdan

Mysigt, men jobbigt - man fattar inte mycket nu e kan jag säga ;)

Men jag känner att vi fått en hel del klart nu ialla fall Mia och jag...

nu när jag har varit så himlans skitdålig på att skriva i bloggen så ska ni få lite kort att njuta av
om det nu är några som hittar hit...


Coola brudar på väg att göra backarna osäkra...


Vårt boende denna vecka


Huvudbyggnaden ;)


Fryssen brutta efter skidåkningen


Den andra fixar varma hallon och glass


En träningsmatch har spelats på Jernvallen - alla ser aktiv ut, men vart är bollen?


Håll med om att det är alldeles för kallt att spela fotboll i februari
Kan säga att det är lika mycket snö som det ser ut att vara...

Ja det får vara allt för nu...
Ska ta och käka lite nu
Köttgryta och Potatis...MUMS



Kommentarer
Postat av: isabel

Hoppas att ni har det toppen :)

Och jag är inte gravid ;)



KRAAAAAAAM

2010-03-04 @ 08:34:16
URL: http://isabelostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0