AJ!

..min rygg!!!

Detta vandrarhem måste gå till världshistorien för de sämsta sängarna någonsin!
madrasserna är inte tjockare än en handduk - shit vo intesköna!

Nu ska vi försöka få tiden att gå här i Lammhult fram till kl 14 då festligheterna börjar.
sedan får vi umgås med släkten till det är dags att säga tck och hej - och vi åker hemåt direkt...inte lockande alls att sova här i ytterligare en natt!!

Nu ska jag gå och duscha, fixa mig och packa ihop för att åka - frukost fick vi ingen, eller vo hoppade över den eftersom det inte fanns något kvar när det va dags.

Fast det va skönt att sova vidare ;)
Hasse kollade läget innan så Maria och jag kunde tryna vidare...

...

I samma stund som livets låga slocknade slog mig tanken;
”Hon tar mitt liv” – men då var det redan försent!

Ett par år hade vi trevligt ihop – det ska jag inte sticka under stol med,
men hela tiden hade jag en skugga!
 Vad jag gjorde å vad jag planerade så fanns den där…

Vi dammade av våra gamla skotrar…
skuggan kom fram…först med gammalt sedan med NYTT!

Jag njöt av mitt arbete, men vid min svaghet kastade sig skuggan över det
och fångade det med sina mörka käftar.

Jag hittade en vän som jag trodde var min tvillingsjäl. En som va som mig i mångt och mycket…
skuggan föll över henne…och jag stod ensam kvar och fattade INGENTING!

Det enda som du inte kan ta är resten av min familj och fotbollen…
där var ljuset för starkt att skuggan skulle ta makten…

Fortfarande kan jag sakna min förlorade vän, men hon tog ju ställning
 – mot mig, för dej…


Det finns så mycket som denna skugga har tagit från mig, inte saker - men känslor och betydande händelser...

Däremot har jag vunnit – numer är skuggan borta ur mitt liv, jag vet vilka som är mina vänner och jag älskar dem, jag har världens bästa familj, en man som alltid finns för mig om och när jag behöver och två toppenungar som har visat att de kan stå på egna ben och har styrka att stå emot…jag har också hitta mig själv
– och jag är stolt över mig!

Kan du ärligt säga att du mår bra och känner glädje för det du gjort – gör och står för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0