en dag fylld av

en massa olika saker.

Först var det plugg ett par timmar, sedan hem och göra mat.
Sedan drog vi iväg till Valbo för jag var tvungen att köpa mat till Bella och nya tofflor till mej.

Jag kan inte gå utan tofflor och mina allra bästaste tofflor har gått av på mitten.
Attans!!!

sen fortsatte vi i alla fall till Hagaström för att kika på B-lagsmatch.
Rasmus skulle göra "come-back" så vi var tvungen att åka ;)
Fast å andra sidan hade jag förmodligen åkt i alla fall, jag missar ju några matcher igen nästa vecka :(

Fick lite kort därifrån - såklart - och så har jag kacklat ur mej lite rappagalja på hemsidan, men jag får till lite i alla fall.





Sen kan jag inte låta bli att förundras över den extremt vackra himlen
vet inte varför, men jag har en speciell förkärlek till himlens olika skepnader...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0