en lååång dag

Idag klev jag upp halv sex!!!

Allt för att hinna ge Bella mat, promenera med henne, äta själv och göra mig i ordning för ett "nygammalt" äventyr.
Jag har varit till Österby Bruk på hundutställning.
Lotta ställde Iron och Bella och Carro ställde Annie.

Det va Bellas första utställning (riktiga) och hon skötte sig jättebra.



Jag e ju inte världsvan att fota på utställning, men de här får duga

Sedan va vi in till Sandviken och kikade på lite bilar



Sedan åt vi makalöst god mat på Napoleon
bara Lotta och jag.



När jag kom hem från hundutställningen idag hade Maria städat
det va jättefint hemma här - hon är en ÄNGEL!
Rasmus hade eldat också så det var bara att hoppa in i duschen

Tur jag har så underbara ungar!!!

Och så ytterligare ett par kort på "min" himmel


ha en underbar Söndag!

Och kom ihåg alla underbara mammor - det finns inget bättre i världen än mammor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0