gott och blandat...

jag har varit riktigt sopdålig på att uppdatera här känns det som...

Vad händer då i mitt liv eftersom jag inte har tid att skriva här?
Jo, jag lever i en "jävla" bubbla...man tänker forskning, hermaneutiskt på ett konstruktivistiskt sätt på alla forskare, författare och uppsatser som man uppdaterar sig av/med...

MEN det är snart över nu!

Idag har Mia och jag varit på bibblioteket och kört i några timmar, nu ska jag lägga in det vi gjort och skicka över det till henne...men man är ju ALDRIG nöjd!!!

Men men, vi har varit till Vinnersjö - Högnäs och jag passade på att fota lite.

en något smutsig liten prins

med helt rätt utrustning ;)

Syster yster kan också hitta på bus - men det blev ganska mysigt

en bild säger mer än 1000 ord - och jaa vad ska man säga?

Lilldrängens stolthet...



Sedan - såklart - vad vore min blogg utan att nämna fotboll?
Mitt andningshål i tillvaron?



Men som jag förmodligen har sagt tidigare så kommer jag att missa ett par matcher nu i helgen och jag är inte helt nöjd med det
Men jag får gå på fest i stället och det är väl inte så dumt det heller...

Dessutom hinner vi ju hem till Marias match på söndag

nu ska jag inte ta mer av er tid - om ni orkat läsa/titta ända hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0