kallt - till å me för mej

Idag har jag varit på anställningsintervju på LOK i Sandviken...
Trevliga människor och fina lokaler..kan bli roligt
men jag tror att vad de skulle behöva är någon med erfarenhet att jobba i den här branchen...
inte någon som är lite orolig och nervös med anledning av avsaknaden av erfarenhet - men vad vet jag?

Efter det så va jag till Gunilla en sväng innan jag åkte hem till Årsunda och hämtade Marias skor. Sedan in till Söderskolan och hälsade på lite när jag ändå skulle hämta Maria.

Så drog vi så in till Gävle för att hämta Marias nya sulor - och jag tror det blev succé.

Hem fort som sjutton och gjorde mat innan det va dags för match på IP.
Damerna hade premiär och mötte  GIF FF.
Det var riktigt jäkla kallt så Maria och jag frös hem - jisses, det är inte ofta jag fryser så jag lämnar en match!

Nu är jag så grymt trött så jag tror jag ska lägga mig tidigt idag.
Imorron är det pluggpluggplugg hos Mia...

Ska bli skönt att få skriva av sig lite igen..

Ha nu en braig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0