tid?

vad är det? det svischar till och så har en vecka gått
shit, om en vecka idag ska uppsatsen vara klar!!!

Jag lever uppsats - har den med mig 24 timmar per dygn, jag sover med forskarna som vi stöder studien på. Jag drömmer att de står där och talar om för mig att "nu e det minsann dags att deala med deras forskning".

Mia och jag har suttit å stött å blött dessa ord - papper - utsagor, vi har ändrat, skrivit samma saker på 17 ställen och kommit på att vi ändrar i "fel" dokument!!!

Suck - dubbelsuck! Ni kan bara inte fatta vad jag längtar till den 2 juni!!!

Nåt kul som har hänt är ju Volvos toppennyhet
HAHAHA

volvo-s60-krasch-d_1191844w.jpg
Fiasko Volvos krocktestbana firar tio år. Det skulle firas med att visa världen hur bra bilbyggarna är på säkerhet.Tyvärr gick inte allt enligt planerna. En S60 som automatiskt ska bromsa för framförvarande fordon körde rätt in i ett lastbilssläp

Källa: http://www.aftonbladet.se/bil/article7088299.ab

En av alla miljoner anledningar till att jag INTE har volvo ;)

Mia sa nåt skitroligt häromdan...
Hon hade pratat med nån på en fest. Denne nån hade sagt nåt som hon tyckte va bra.
-som om du skulle komma ihåg det då, sa jag...
- jag va nykter faktiskt, svarade Mia...
-säkert kontrade jag...
- måh, i alla fall när jag kom dit, svarar Mia...

Där förstår ni nivån på oss just nu...



Memn kom tillbaka efter vecka 22, då j....r...
ska jag njuta av att vara LEDIG!!!!

Tänk att det är tre!!! år sen vi började plugga!

Jag har i ett svagt ögonblick lovat att jag inte ska missa några fler fotbollsmatcher...
tyvärr kommer jag INTE att kunna hålla det löftet :(

Hasses bror fyller 50 idag - GRATTIS!!!
och han ska ha fest i helgen.
So what - tänker ni...
MEn festen äger rum i Lammhult!

Japp, hela helgen försvinner!
Tur vi har trevliga pojkar som sköter hus å djur!!!

Men sedan får jag lov att inte missa några fler ;)


Sedan jag skrev sist har vi hunnit varit till Vinnersjö och inhandlat blommor...


Fått en sjuk hund - våteksem :(

Men den allra mesta tiden har gått år till uppsatsskrivande, byte i tvätt- och diskmaskiner och liiiite lite slöa...



Jag bara ÄLSKAR himlen
kan det finnas något där som fattas mig!?

Förmodligen en tredjedel av mitt hjärta!!!

KÄRLEK!!!


Kommentarer
Postat av: Karin..!

Men fy vad otäckt.. Stackars skrutt Bella.. /:

2010-05-11 @ 22:06:33
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0