dagen som gick...

kommer inte igen
Men vad gör det?

Imorgon kommer en ny dag med många trevliga stunder.

Gick upp tiiiidigt idag för att åka till badhuset och simma
dock saknades min "inspiratör" Maria eftersom hon inte orkade kliva upp så tidigt för att hänga på
(nåja, hon har ju faktiskt lov)

Det blev ett gäng vändor(30st) på den halvtimme som jag stannade i bassängen.
bubblade en liten stund innan det var dags att göra sig klar för jobbet.

En riktigt trevlig dag på jobbet - ett gäng och bra diskussioner om välmående och val, med andra ord,
en mycket givande stund.

Sedan kom en liten svacka, men den hoppar jag gärna över, vill inte lägga mer energi på tråkiga saker än jag behöver.

Sen blev det en tripp till Uppman vilket är riktigt skönt - EFTERÅT!

Sedan hem å käka och slöa vid tv:n innan mr Lundkvist ringde och berättade att det vankades kaffe...
Sagt å gjort, det blev en riktigt trevlig pratstund med herrskapet innan den var dags att dra sig hemåt och knacka in ett inlägg på bloggen.

Kan i alla fall åter igen rekommendera böckerna från det tidigare inlägget
Gillas, gillas MYCKET!

Nu ska jag dra mina trötta ben mot sängen och hoppas att jag kan sova bättre i natt än vad jag gjorde i går natt.

SUSS


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Åhh vad jag tycker du är duktig, som tar dig för att åka och simma, trots att inspiratören inte orkade följa med, det är starkt tycker jag.

2010-11-04 @ 18:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0