det är "inne" att klaga eller?

därför ska jag också göra det ;)

Eller egentligen är det en stilla undran...

Varför är det såååå bråttom med julbetonat tingeltangel?
Det är jättemysigt att ställa fram ljusstakar och fixa inför advent och väntan på julen

MEN TILL 1:A ADVENT
det är ju hela tjusningen med det hela tycker jag, att man väntar och längtar till första adventsmorgonen och tänder allt och myser av det.
Tänk om barnen skulle börja öppna julklapparna flera dagar före julafton?
Det skulle ta bort mycket pirr i magen...


Men vem är jag att klaga på det när jag drar iväg och klarar mej från julen och största delen av advent.

Nog om detta.

Jag har något sjukt i kroppen - igår la jag mig för att tiltta på halv åtta hos mig och bonden.
sov innan poängen sattes i matprogrammet å vaknade när klockan ringde kl 7.20.
Konstig tid för ett larm när jag börjar jobba kl åtta...
Men det var inte mitt alarm (lånetelefon), jag hade glömt att ställa klockan på ringning!


På tal om lånetelefonen - den lever sitt eget liv kan jag säga, slår av sig själv och hittar på en massa bus!
Så bli inte förvånad om jag ringer och inte är där, eller skickar tomma SMS
JAG ÄR OSKYLDIG


nu ska jag lägga mej å sova - igen


Kommentarer
Postat av: Karin..

Min käre bror du vet.. Ska ju flytta till farmor och farfars hus.. Vilket betyder då att man först måste flytta ut farmor och farfar.. Och sen flytta in broder och Angelica.. = den stora flytten.. d:

2010-11-12 @ 11:43:28
Postat av: Lisa

Va kul att du kikade in hos mig och kommenterade. Hittade ju till din blogg på det sättet :)

Hoppas det är ok att jag lägger den som länk så jag lätt kan komma tillbaka?



Å när jag ändå är igång så addar jag dig på FB också ;)



Ha det gott

Kram Lisa

2010-11-13 @ 10:26:24
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0