fan!

Blir så trött!!!

Vaknade av att huset skakade! - Pannhelvetet...kokar
höll aldrig på få stopp på de.

sen efter all logistik igår så var planen att Jag och Maria skulle åka med Keckes bil
och Rasmus skulle ta min...

Bra tänkt där, om det inta hade varit blött först och sedan KALLT
har insett att bilar och mekanism inte gillar -13 grader!
Dörrarna gick inte att stänga på VW´n

Så tänk tänk tänk

Japp
Rasmus och Sofie får åka med oss, jag får jobba hemma på Em.
Men då har dörrarna på Chryslern också frysit - ihop!

Sagt och gjort, Maria och Sofie fick hoppa in å klättra bak.
Å iväg!

Maria först - lite sen, Rasmus och Sofie handlade inför det kommande nationella provet.
Iväg igen från Björksätra å ner på stan där jag äntligen va på jobbet.

För att nu vara hemma å jobba...

Har en del å göra så jag ska väl fixa det nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0