fortsättning!

Jaa
tro det eller ej så "sket" de sig idag å.

Rasmus hade tagit min bil till jobbet och Maria och jag skulle åka i Mickes golf.
Men HUR får man fart på den då?
typ nåt specialtjuvsäkrat skit som ingen berättat om.

Nåväl
eftersom jag hade "fixat" dörrarna på Keckes bil under gårdagkvällen så funkade den något sånär.
Det gick i alla fall att öppna den och stänga också...
i alla fall från förarsidan.

Men efter ytterligare ett missförstånd så sov Maria över - missade bussen - och mitt i allt detta
så händer det här med bilarna
Det resulterade att Maria kommer för sent till skolan ytterligare en dag denna vecka!

Själv har jag varit till Gävle på jobb idag och det har varit helt OK
Därefter åkte jag till "mitt" krypin i Sandviken för att slutföra en del jobb.

Därefter blev det en tripp till Hasses firma för att lämna tillbaka bilen till dennes ägare och lifta med gubben som kommit hem.
Skönt - nu är vi i alla fall två om skiten ifall det fortsätter som det börjat denna vecka.

Sedan har jag tillbringat kvällen spelandes bingo på IP i Årsunda
hmm ett överklassat nöje måste jag säga...

Igår kväll hade jag nöjet att få tillbringa med bästaste Arvid.
HAn är en riktig charmunge ;)

Nu ska jag väl sussa och hoppas att Hasses logistik för morgondagen fungerar bättre än min har gjort.

Jävla skitblogg som inte lägger ut nya inlägg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0