gör mej sååå glad!



Jag kan inte sluta känna lyckokänslan!


Det gör mej så omåttligt glad att träffa ungdomarna på och utanför planen
oavsett det gäller fotboll, innebandy eller vad det nu är som spelas.

Idag var det lite extra roligt med idel glada miner och bra spel.
kalasroligt...

Ytterligare en dag har vi då lagt till handlingarna
och en dag mindre kvar innan vi ska iväg.

Lite smygstart på packningen har hunnits med
liksom städat igenom tvättstugan (= ingen tvätt kvar, där i alla fall)

Den nya lampan sitter på plats i hallen och det är relativt färdigröjt
i de flesta rummen.

Bara "finliret" kvar om man säger så.


I morron väntar sista gruppen för den här perioden och jag hoppas verkligen att jag får stanna kvar
(eller komma tillbaka)

Det skulle vara trevligt för jag trivs så enormt bra!

MEN jag ska ju faktiskt på anställningsintervju i morron också
och apropå det så har jag en del att lässa på inför den

Därför säger jag
TACK OCH HEJ
för mej
för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0