great job...

dagen idag har bjudit på ALLT nästan i alla fall

förlåtelse, glädje, hjärtskärande tråkighet, nervositet och avslutades nu med strålande stolthet
när "mina" ungdomar vann korpmatchen med 9-1!!

Jag har varit och lämnat in min jobbansökan och samtidigt pratat med rektorn på skolan.
Nu är det bara att hålla tummarna för att det går vägen.

Här hemma håller fortfarande logistiken på att ge oss horn
ingenting fungerar.
Planering går åt skogen - eller min planering för här är det ingen annan som planerar

Men men det som blir det blir, resten blir väl gjort nån annan gång.

Ska ta å sussa lite nu tror jag.

Mina tankar finns hos dig idag vännen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0