inget är som...

...väntans tider...

eller så inte ;)

Idag satt jag kvar på jobbet till klockan va halv sju!
Det var välbehövligt för jag fick slutrapporterna avklarade
efter en häktisk dag

Väntade på Maria som skulle ha skjuts från Sandviken efter att ha varit på öppet hus i Gävle.
När jag messade och frågade om hon va på G tillbaka till Sandviken meddelar hon att hon redan är i Årsunda!!!

Så va det med den väntan!

Nåväl, jag halkade hem i det värsta av väglag och snöoväder för i år.

Har idag fixat malariatabletter - kan säga att det kostar att resa.
nästan 800 kr för att vara säker ett par dagar i malarialand!



Nu är de väl i alla fall lugnt...eller så är det lugnet stormen


Men just nu är den stora frågan
SKA VI SIMMA I MORRON ELLER INTE?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart ska ni åka?? Förstod på "fejjan" att det blir till soligare breddgrader över jul. Om jag är avundsjuk? Nähä inte alls.................... jooooo jag skulle ge mycket för att få kränga ner mig en av era väskor (jösses finns det så stora väskor) och följa med.



Hälsa barnen och mannen

Kram Lisa

2010-11-25 @ 23:50:48
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0