men ärligt talat...

...så föredrar jag detta väder framför uppåner väder som det har varit många år...

Då kom det snö i massor...blev slitkallt...sen svängde det totalt och började regna vilket gjorde det skithalt överallt...innan det slutligen blev så varmt att allt töade bort och det blev grått, kladdigt och skitigt igen.


Nej tacka vet jag riktiga vintrar med mycket snö och lagom många minusgrader...

Idag kom jag hem i fyratiden och tog sista timmens arbete här hemma
efter det så sov jag en stund eftersom jag har haft sådan skithuvudvärk idag!!!

något bättre nu, men inte helt OK
vad dagen i morron har med sig återstår att se, men denna dag är över å förbi
precis som jag nu...

sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0