mindre bra start slutade toppen

Jag vaknade som ett "ufo" i morse.

Allt snurrade och huvet bankade - fan skit!!

Jag hoppade över simmningen idag, Hasse försökte massera bort det onda som förmodligen kom från axlar och nacke...men det hjälpte inte så mycket :(

Iväg till jobbet och kom dit en timme för tidigt eftersom jag var tvungen att åka med Hasse idag.
Jobb till kl 12.00!

Sedan kom Hillevi och hämtade mig i Sandviken och efter fem timmar på jobbet och två Ipren drog vi till Falun för lite shopping.
Underverket - måste vara bäst!
på att ha det man behöver (även om fler färger vore kul)
på att ta betalt ;)

Men det är det värt faktiskt.
Fick med mig en svart Anita och en röd primadonna hem
Lämnade kvar "julpappret" - trots att det var halva priset
Men vem fan vill gå runt och se ut som en vandrande julklapp med rött papper å rosa "lullull" på?

INTE jag i alla fall...



Sedan blidde det ett par skor också
på en mycket trevlig skoaffär
deichmann-sko


Fast Svarta blev det

Nu ska jag upp å heja på unge å gubbe som precis kom hem...


Kommentarer
Postat av: Sandra

jätte snygga skor, de skulle ja också vilja ha :)

2010-11-07 @ 19:18:12
URL: http://sralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0