mystiskt

Efter regn kommer solsken
efter snö kommer kyla?

men hur kan det snöa när det är 17 grader kallt?

det får vi väl inget svar på idag kan jag tro, men konstigt tycker jag att det är.

Idag har jag faktiskt fått en del gjort, trappen är SKURAD
likaså tvättstugan - nu återstår bara resten ;)

Vi har tillbringat eftermiddagen och kvällen i Vinnersjö
Först grattade vi Lennart och hade en toppendag hos bästaste herrskapet i Högnäs

Sfter det drog vi till Byn å Enman/Persson
mycket skratt blev det...

Nu har jag bokat parkering för bilen under tiden vi är borta
och kollat kostnaderna för visum så vi vet hur mycket dollar vi behöver.

Har sedan vi kom hem nu kikat på ensam mamma...vilken diss det blev
att endast en av tre gjorde ett val
Men hallå - hur svårt kan det va?

Eller så, hur kan man välja och hur kan man veta?
men vem fan vet att det blir rätt då?

Kärlek till er alla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0