Patetiskt

Fy fan vad trött jag blir på människor som tycker att de är för mer än andra!

Vem säger att du är bättre än mej? eller än alla barn, eller alla kvinnor/män etc?

Skäms på er jävla översittare!
Försök att se till att hjälpa dem som vill ha hjälp att hjälpa!

Sedan måste jag också få "kräkas" ur mej lite galla över människor som inte
tar sitt vuxna ansvar.
Hur kan man riskera andras liv genom att visa så dåligt omdöme att man kör onykter?

Att sedan påstå att man minsann inte har druckit och se ut som om man suttit och "ölat" sedan lunch är patetiskt.
Sådant gör mej VANSINNIG!

Det är också en form av att "leka Gud"...

Nu ska jag i alla fall ta på mej lite kläder och dra till IP för att hjälpa till med frukost och städning.

Grattis också till alla pappor idag på farsdag


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fruktansvärt gräsligt är det med folk som kör fulla här i byn. Riskera andras liv. Om man kör ihjäl sig själv en sån gång är en sak men att riskera andras. Blir så j-la arg jag med.



Och översittare och såna som tror sig vara förmer än andra är det värsta jag vet.



Kram Lisa

2010-11-15 @ 22:52:37
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0