Snö - haha

Jag blir så himla lycklig!!!

Det är så underbart med snö, men jag kan förstå att människor tycker det är jobbigt att skotta!
Jag gjorde ett mycket bra val där en gång i tiden som valde en "bonnpöjk"...

Gillar det där med traktorer och är inte rädd att ta i!

Just idag har han skottat en sväng - är nu iväg en sväng och får med stor sannolikhet skotta en sväng till innan det är kväller.

Själv har jag tagit mig an tvättstugan - ska bli skönt att få ordning på torpet även i detta rum.

Käraste gubben nummer två är också här och hjälper oss att få igång värmepumpen.
Maria studsar däruppe i full färd att städa sitt rum, packa och förbereda för kvällen,

snart är det tajm att hitta väskor att packa i, att hitta kläder att packa i väskorna och att komma ihåg allt som ska vara med
och då tänker jag främst på bokningspapper
(det är ju några eftersom vi kommer att åka runt en del)
Försäkringspapper
(ska man väl alltid ha med sig, men det känns som att det är extra viktigt när man åker så här)

nåja
nedräkningen har ju redan satt igång
bara åtta dagar kvar nu!
Naaaajjjjjsssss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men åååååå nu blev jag verkligen avundsjuk!!!! Tänk att få åka till Bali nu och vända ryggen till all snö. Lyckliga ni!!! Hoppas ni får en underbar resa.

Kram Lisa

2010-11-30 @ 00:24:21
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0