toppensöndag - eller?

SOVMORRON - bara en sån sak!

Sedan lite småröj i tvättstugan...


Efter det var det "datatid" och blev där "övertalad" av bästaste Karin att följa med till Valbo.
Britt-Inger och Karin kom och hämtade Maria och mig och vi hade en trevlig dag på Köpis
-eller kan man det?-


Jo det va mysigt.
Vi käkade på IKEA, jag handlade två tröjor och en skjorta
lätta - som man kan ha med till Bali...
(tänk...nara 4 veckor kvar nu...)


Samlade också på mig en massa från apoteket
man vill ju ha beprövade saker med sig ifall man skulle bli rasslig.

Nu ska jag ta mitt pick-å-pack med mig till bingen för att planera hur/vad/när allt ska göras och fixas.

Ha de bäst
Jag ska drömma mig bort ett tag nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0