tosdag - pannkaksdag

eller så inte...

Jag har idag varit till Gävle på jobb, men glömde att hämta Marias pass!!!

Hur kunde jag glömma de?

Jag har också gjort mat och ätit

Typ det enda jag har gjort idag.

Tiden bara går liksom och nu sitter jag här på arslet å ork int resa mej.

I morron är det dags för simmning igen - åker mad gubben in eftersom Hillevi kommer in och hämtar mig sedan och så drar vi till Falun och shoppar lite.

Riktigt myyyysigt ska det bli - alltid trevligt att umgås med Hillevi

Sedan är det helg och nerräkningen fortsätter - idag är det 31 dagar innan vi bär iväg...


Kommentarer
Postat av: Sara

jag skre vi bloggen för ett tag sen att jag ville ha en ;D finns på ikea för 129 oxå så 30kr va ju ingen fara :)

2010-11-05 @ 13:41:24
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0