2 puckon och 1 hjältinna

Uppe i tid för att hinna simma idag igen innan jobb.
Idag blev det 600 :)

På väg in till Sandviken idag påträffades pucko 1!

Hur i hela helvete är man funtad om man hoppar upp på en cykel och trampar ivär 272:an mot Sandviken?
Iklädd svarta kläder och dessutom UTAN LYSE!!??!?

Kan ju i och för sig ha varit en självmordskandidat!
Ett jävla pucko i alla fall...


Simning sen och så jobb...

kändes ett tag som om jag skulle drunkna i papper och det liksom blev ingen ordning på någonting heller :(

 jag blev tvungen att åka för att få ett intyg påskrivet som visar att jag har rätt...
Här kommer min hjältinna in - hon som skrev ut mitt intyg...

Sedan var det skjuts av dottern till Björksätra för iordningsställandet av discot som hennes klass ordnat.

Här möts vi av frånvaron av nästa pucko!
HUR kan man hyra ut en lokal som man inte kommer åt med den "nyckel" man fått?
Ingen information om någonting alls!
Som tur var fanns Söderskolans ängel på plats för att hjälpa till att lösa problemet :)
All heder till dig...

Så drog jag vidare till Trebekohallen för att bowla med ett gäng brudar som jag inte hade den bleksate aning om vilka de va
(förutom Jessica då)
Trevligt var det i alla fall
Men skit att jag inte fick slå Jessica ;)

Därefter en trevlig "spelstund" hemma hos Jessica innan mina ögon var så full av grus att jag
var tvungen att åka hem för att slå ihop dem.

kan i alla fall tala om att jag har börjat lyssna på en toppenbok!
Ni som gillade "grottbjörnens folk" och inte har läst/lyssnat på
Freja - Idun - Saga
GÖR DET!!!



Dessutom har jag fått nys om nytt jobb efter nyår
Men bara en sån sak...

(för att citera den "äldre dottern" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0