bläää...

vad trist det är att inte vara helt juste!

Jag fryser - ja ni läser rätt.
JAG FRYSER
inte ett dugg likt mig

jag sitter som en "parsha" (vad nu de är)
och försöker hitta ett bra alternativ till de sista 10 dagarna på Bali.

Jag avbokade det sista hotellet
men det lutar åt att jag bokar upp det igen.

fyyy va jobbigt det är med beslutsångest!

Men det känns lite som ett "värdsligt" problem.

Igår va jag till Hillevi och fick mig en rejäl pratstund - alltid lika mysigt!
Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig resa!

På lördag ska jag, Maria, Britt-Inger, Karin, Mamma och Åsa på spa på Annas topp till tå
Det ska verkligen bli alldeles tokunderbart!
En go bit mat efteråt innan jag och Maria drar vidare på fotbollsavslutning - eller vad man ska kalla det.

Sedan är det fest
Vår man och hustru har slagit ihop sina födelsedagar så vi får gratta dem samtidigt.
En riktigt toppenlördag med andra ord!

Men
det är fortfarande bara torsdag
Inte sväva iväg och fundera så långt fram!


Nu ska vi klara av fredagen först - en soft dag på jobbet, en slö dag framför tv:n inna man stupar i sängg frammåt 21.00.

men va gör väl de?
när man inte har nå annat för sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0