fortsättning

Vad som än är sant, eller osant för den delen. Vad man än tror - eller inte tror så fick det mig att fundera.

Jag blev riktigt nyfiken på den historia som vi bor på...
Därför tog jag nu chansen och tog tag i att forska - börja i alla fall.

1. Jag träffade en kvinna som har sina rötter på den plats där vårat hus nu står.
hon visste inte så jättemycket och är ju såklart nyfiken hon också.
Vad jag i alla fall fick av henne var en del namn och relationer.

2. Ner till Gunilla och Krister för att läsa i släktboken där jag hittade något ännu mer
spännande. Nu ska jag träffa en underbar människa som kanske har något kul och spännande att berätta.


Nu sitter jag här och funderar
VAD SKA MAN GÖRA IKVÄLL???

Jag vill göra något mystrevligt men jag vet inte va.

Jag är inte så mycket för att planera sådana saker utan vill ta det spontant - men känner att jag är ganska ensam om att vilja hitta på något spontant.

Strax ska jag fixa lite käk - idag blir det Kycklingwok
MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0