ditt å datt

En alldeles toppenbra helg har det varit!
Jag har mest sovit kan jag säga, men det har nog varit välbehövligt!

Nerräkningen till redan är ju i full gång
bara fem veckor kvar nu!!!

Men det är massor kvar att fixa innan
så här kommer resan att bli...


Starten - fem nätter i Amed...



Sedan är det dags för en tur till Lombok


Aneka lovina på Lovina beach blir nästa stopp

Några nätter i Ubud hinner vi med efter det...


Vi avslutar med en vecka på Melia Bali Villas



nu är det så här det blir ;)

veckan som kommer ser väl ut som vanligt
jobb och simma..

Maria har lov - Rasmus med antar jag, men vet inte om han ska jobba?!?
Så jag kommer väl troligtvis att vara ruskigt avis när min klocka ringer och jag ska upp medan Maria får ligga kvar.

Denna vecka ska vi försöka få till planering för tjejerna också...

men nu
ensam mamma söker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0