vilken dag!!!

Nästan hela denna dag har tillbringats med de bästaste på
Annas Topp till Tå

Med en underbar kombination av behandlingar.

För min del blev det ett underbart aromabad först innan
jag fick gå in i ett behandlingsrum för att få ansikts- och skalpmassage.

Toppen bara det, men sedan började utmaningen ;)
Jag hade valt något som hette Chokladbiten.

Det innebar att jag blev peelad över hela kroppen med choklad.
Allt detta ackompanjerat av underbart avslappnande musik i nedsläckta behandlingsrum.

Mycket mysigt - värt att testa!

Efter en dusch återvände jag till relaxavdelningen där
kaffe, te, choklad, vatten, frukt, kakor och kolor fanns att tillgå
förutom bastu och bubbelpool.
Mamma, Syster, Systerdotter, Dotter och systersonhustru var det som var med.

Efter att alla behandlats klart och vi hade njutit färdigt på ett ställe som det f.ö. inte var sista gången jag besökte, vände vi kosan mot Napoleon för en bit mat.

Ostgratinerad fläskfilé med tomat- dijonsenapsås och beasås med potatisgratäng till
MUMS!

Tyvärr hade Maria och jag lite bråttom hemmåt Årsunda eftersom det vankades fotbollsavslutning
om än en ganska trist sådan i jämförelse med vad vi blivit van med de senaste åren.

Jag kan stoltsera med att jag har världens bästa ungar!
¨På alla sätt är det så, och idag fick Rasmus tillsammans med Patrik Elis Bergströmstipendiet för sina insatser i flicklaget detta år.


Sedan var det dags för nästa "stop" under denna händelserika dag.
Födelsedagsparty i Åkra
Ulf har fyllt och Lotta fyller nästa vecka

GRATTIS
till Er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0