en helg med berg-och-dalbana

...när det gäller känslor.

Fredagen - en mycket tung start som ändå kommer att bevaras ljust i minnet.
Oj vad poetiskt det lät, men det är så det känns.

Begravningar är aldrig roliga - inte på nåt vis alls - men denna kändes...ONT!
Det är så himla orättvist!!!

Men som jag skrivit tidigare så var det mycket vackert.

Maria fotade lite och här kommer några fina bilder.

En vacker plats för så många Anderssons... alldeles för många...för tidigt...


Den allra minstaste lilla kista jag sett
så vackert men så fel


Vackra blommor
Farbröderna med familjer valde istället att ge Familjen ett
prydnadsträd att kunna njuta av under resten av livet
hemma i sitt egna paradis










Ja - massor av kärlek till dessa underbara människor som jag är
så glad att de finns i mitt liv.

fredag kväll var det dax för match
Årsunda åkte till Sandviken för att möta Saik
En mycket mycket bra match med massor av "GO" i Årsunda "gubbarna".
Det visade sig också efter 90 minuter att de faktiskt var bäst också
Seger 3-0
Min favorit denna kväll var #4 - Outstanding, enl mig



Lördag - match - igen.
Marias lag tar emot Huge på IP denna toppenlördag.
Seger efter en mycket bra genomförd match - alla tjejer verkligen spelade.
Tyvärr är fortfarande Maria sjuk - krya på dej lillskrutt!



Efter det åkte vi till Högnäs och hälsade på samt gav dem trädet.
Det är något magiskt över Högnäs





Mellan dröm och verklighet
Finns svar på livets hemlighet

Tårar från himlen, när änglarna gråter
Det är tårar av glädje, av kärlek och hopp
Tårar från himlen, när regndroppar faller
Det blir till en flod som bär kärlekens bud
Som bär kärlekens bud till dig

~Edin&Ådal~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0