gnäll

har kikat på halv åtta hos mej nu i tre kvällar och vilket himla gnäll ocn nerklankande på alla olika rätterna från den kvinnan som i morron får visa vad hon  går för...
man kan undra om hon balanserar sina rätter och smaker...


sen måste jag bara få skriva här vad jag verkligen HATAR fjäsk!!!

Jag blir så himla trött på att vissa smörar å fjantar för att få lite
uppmärksamhet.

Det räcker väl sååå bra att vara sej själv.

Detta är inget jag kommer att yttra mej om nåt mer, men va bara tvungen att få skriva det.

Se framåt, se positivt, tro på dig själv och det du står för
Det är vad jag gör och jag tänker ALDRIG falla för smicker å rövslickeri...

Vill inte ingå i klubben för inbördes beundran
den får ni ha för er själva...

Nu har jag fått gnälla av mig så jag ska vända och berätta om någonting bra...

Det finns ingenting som är så lyckogivande och energiinbringande som människor som man möter, pratar med och kommer på någon bra lösning tillsammans med, och personen i fråga lämnar med nytt hopp, sprudlande glad över att ha fått prata och bolla sina funderingar med MIG!

Lyckorus ;)
Jag känner stolthet
INGEN ÄR SÅ BRA SOM JAG
-
på att vara jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0