idag-i morron

ytterligare en vecka med fullt upp
inget konstigt eller annorlunda händer.

man jobbar
sen hem och gör det som ska göras

*Idag har i alla fall Rasmus fixat mat - vilket gillas!

Efter hemkomst och mat åkte jag till Gunilla och grattade henne lite i efterskott.
Efter besöket där åkte jag till Hillevi för en -som alltid - trevlig pratstund.

Det är synd att det är så långt mellan gångerna.

nu är det dags att sussa i alla fall, men innan vill jag dela med mig av något som jag hittade på nätet

Ibland så känns det som
om livet helt står still.
Och just det man är i
är inte det man vill.

Man känner sig så svag,
så vilsen och så feg...
Så känns det till den dag
man vågar ta ett steg.

Då öppnas nya vägar
och man får perspektiv.
Och plötsligt kan man se
hur man vill ha sitt liv.

Och när man blickar bakåt
när man har fått distans,
så ser man att det svåra
var källan till en chans.

Kan ju tolkas på många vis men likafullt så sant


Kommentarer
Postat av: Oveadriana

Interesting site. Worth the visit!

2011-11-11 @ 11:14:22
URL: http://oveadriana.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0