mina veckor

hinner/orkar jag inte så mycket.
Ni får väl ha överseende med det ni som läser...

Jag jobbar - fyller mina dagar med en massa intressanta möten.

Igår va vi i alla fall till bästaste mamman först jag, Hasse, Britt-Inger, Roland, Ingmarie o Stig
fixandes lite med en massa prylar, fotade lite och fick - såklart - mat.

Hasse och jag fortsatte till Högnäs efteråt och grattade Sofia
en vecka försent, men vaddå...bättre nu än aldrig eller?!?

Foton kommer en annan dag, min ork är uttömd för idag.

Vill dela med mig av en underbar dikt som jag läst - och gråtit till...

Var inte arg lilla mamma
jag var tvungen att gå.
Den dagen hände det och då
orkade inte mitt hjärta slå.

Älskade pappa
mitt liv blev så kort,
Ta hand om varandra
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter
och det finns ingen tröst.
Men lyssna till era hjärtan
och ni kommer att höra min röst.

Jag finns inte bland er
men jag finns ändå.
Jag hör era röster
och jag älskar er så


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Vilken fin dikt....jag gråter jag med.

2010-09-08 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0