onsdag

lillördag

och här sitter jag
ensam i tv-rummet.
Maria har gått och lagt sig
Rasmus och Sofie är uppe hos sig
Hasse är i Funäs
Hunden har krypit upp på sin bädd
Katten är ute.

MEN JAG NJUTER!!!
Man behöver vara ensam ibland!

Men det är lite tomt när man ska sova :'(

Det finns ett helvete - att vara ensam. Det finns ett himmelrike - att kunna vara det.

Fast egentligen  - så länge jag vet att det är övergående - så tycker jag att det är skönt.

Har mina varmaste tankar hos min Sofia idag igen
som alla andra dagar.
Nu börjar det bli dags att få ordning på dej
Det där med Bali kanske inte va så tokig idé
skulle vara alldeles otroligt underbart!!!

Det här är till dej hjärtat...

Du möter många människor i ditt liv.
Men det är endast riktiga vänner som
lämnar spår i ditt hjärta.


Tänker på Lennart också såklart - det är lätt att hamna i skuggan när något sådant här händer.
Men jag hoppas att han vet att vi finns om när han behöver...

Nu ska jag ta reda på lite tvätt - låter väl alldeles väldans roligt, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0