så va de dax

för helg igen då...

En ynka dag kvar på denna vecka...

Som sagt - tiden RUSAR fram
Jag hoppas att det gått bra idag för Mia så det kan bli någon ordning på vårt "umgänge"!


Full dag idag sedan till Bibblan å lånade lite böcker.

Efter det blev det en snabbtitt upp till Jessica för att se om hon lever - va ju ett tag sedan vi sågs...

Sedan hem och käka mat som världens bästa Maria hade gjort
Kan lova att det var roligt att komma hem när Maria hade mat på bordet + att hon hade röjt på bänken.

Nu är det bara dammsugningen kvar och den får vänta till i morron när jag kommer hem!

Nu ska jag dejta kudden som ligger å mumlar lite trumpet för att jag aldrig kommer å kryper ner nån gång.

Så kan det vara
Sov sött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0