jobbigt

en dag som denna försöken man att fylla med en massa
aktiviteter för att slippa gråta.

21 år - när jag var 21 år för 21 år sedan fick vi vårt älskade lilla hjärta.

En lång kille - hela 58 cm, och 4240 tung...

vi fick i alla fall 14 år tillsammans!

finns föralltid i mitt hjärta min ängel!

Idag har vi varit till Borlänge på match
Årsundas herrar har spelat mot Brages U19-lag

Bra utdelning på mål och vinst, 3-0
Inget bra före dit, dimma och så småningom spöregn, men när matchen startade hade det skinit upp.

nu ligger jag med en j***a skallbank, i mörker å tystnad
migrän - inte alls kul

därför ska jag sussa nu och hålla alla mina tummar på att det är över i morron när jag vaknar

SU


Kommentarer
Postat av: malin

Älskar er <3 tänker på er <3 krya på dig...

2011-04-04 @ 06:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0