Gekås del 1...

vet inte om det blir någon del två haha
Blev dyrt nog detta...

Men då har vi förutom tvål, skurmedel, glödlampor, handskar, underkläder, plastpåsar, collegeblock, ljus och deo köpt lampor till vårt vardagsrum (snart är det klart), elvisp - en till mig och en till mamma och så har jag köpt gardiner till mina fönster på jobbet.

En massa pengar blev det, men jag är överraskad för att jag har hittat så pass mycket kläder till mig själv...
Till de där hemma blev det inte så mycket, bara lite smått...

trevlans är det här i alla fall.
Hasse har hämtat de där grejerna till Sofie- så hon blir glad också
och så ska han hänga på till Falkenberg på ölprovning idag.

Då ska jag passa på att kolla vidare :D



Lånade bilder
Men det är ungefär så här det ser ut.
Det är inte mycket folk, inte mer än på gallerian (om man ser till antalet personer per kvadrat)
vilket innebär - ingen trängsel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0